piątek, 16 stycznia 2015

Dziś aktywnie :)

Trzeba się trochę poruszać  :)

Kupiłam kilka płyt Ewy Chodakowskiej i nie powiem...ćwiczenia świetne, Ewcia daje wycisk ale... no właśnie...musiałabym ćwiczyć bez dźwięku bo nie mogę znieść jej gadania- za dużo i monotonnie jak dla mnie. Wolę energię Mel B ale czasem przekonuję się do Ewy ;)

Mój zestaw na dziś to oczywiście Mel B . UWIELBIAM !!!

Na początek rozgrzeweczka


Czas na trening nóg...


Już nie mam siły. Dam radę...dam radę...i będę to sobie powtarzała bez końca.
Trening na pośladki... mmm... kocham ;)


:) I brzuszek (trzeba spalić dzisiejszy grzeszek- żurek )


Na koniec czas na rozciąganie i kończymy.
Uff-samopoczucie super!!!
Dałam radę!!!



A oto mój brzunio po treningu



Teraz relaks w wannie; ale zanim się zanurzę to zrobię sobie małe spa domowe czyli...
peeling kawowy własnej roboty na całe ciało. Polecam, skóra gładziutka po pierwszym peelingu :)

http://tipsforwomen.pl/peeling-kawowy/


Miłego wieczorku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że mnie odwiedziłaś/eś :) Komentarze mile widziane, podziel się swoją opinią :) Oczywiście sugestie mile widziane ;)