sobota, 10 stycznia 2015

Roladka z kurczaka z sałatką gyros





Przepis otrzymałam od mojej siostry :) 
Ja zmieniłam tylko troszkę proporcje ponieważ moi chłopcy są mięsożerni więc dorzuciłam więcej piersi z kurczaka. 
Ser żółty zamieniłam na mozzarellę, jeszcze niedawno byłam na diecie i staram się zamieniać składniki na mniej tuczące. 
Zamiast ziemniaków i sosu podałam sałatkę. Dzieci były zachwycone :)
A po cieście francuskim.... no cóż.. poćwiczymy trochę i spalimy kalorie ;) 


Roladka:

- 1 ciasto francuskie
- 2-3 piersi z kurczaka
- 10 pieczarek
- cebula
- 1 jajko
- mozzarella (kulka) (można żółty ser gouda jeśli ktoś nie dba o linię :) )
- przyprawa gyros, sól, pieprz, olej

Piersi pokroić w kostkę, posypać przyprawą gyros,  polać lekko olejem, wymieszać i odstawić (najlepiej na noc).
Usmażyć i odcedzić na sitku-wystudzić.

Pieczarki pokroić w kostkę, podsmażyć na oleju. Dorzucić cebulę drobno posiekaną oraz sól i pieprz. Wystudzić i wymieszać razem z piersią.
Wbić jajko, wsypać trochę bułki tartej oraz zetrzeć mozzarellę.




Wymieszać i wyłożyć na ciasto francuskie.Zawinąć w roladkę. 






Posmarować żółtkiem i włożyć do piecyka na papierze do pieczenia.
Piec 20-25 minut , 180-200 stopni.






http://kulinarnieisportowo.blogspot.com/2015/01/saatka-gyros.html


SMACZNEGO !!! :)


1 komentarz:

Miło mi że mnie odwiedziłaś/eś :) Komentarze mile widziane, podziel się swoją opinią :) Oczywiście sugestie mile widziane ;)